جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

آیین تجلیل از برترین های انجمن و هیئت کونگ فو استان بوشهر در سالجاری با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این آیین روز چهارشنبه بیست و چهارم اسفندماه با حضور مدیر کل اداره ورزش، معاون امور ورزش اداره کل، رئیس هیئت کونک فو استان، رئیس انجمن توآ استان، مربیان، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و همه کمیته های این هیئت برگزار شد.
حمیدرضا بنافی رئیس انجمن توآ استان در این آیین ضمن خوش آمدگویی به همه مدعوین خلاصه ای از عملکرد کونگ فو استان را ارائه نمود و از همراهی این هیئت در تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی با اداره کل را مطرح کرد.
جواد حیدری رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان در ادامه از تلاش برای ارتقای سطح دانش مربیان، کمیته های مختلف، استعداد یابی و حضور در لیگ کونگ فو را از برنامه های خاص این هیئت در سال 1402 عنوان نمود.
کمال صالح احمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان نیز در این آیین از تلاش های این هیئت در همراهی رویدادهای مختلف فرهنگی اداره کل در مناسبت های قدردانی کرد و افزود: در تمام همایش های ورزشی هیئت کونگ فو استان بوشهر حضور چشمگیر داشته و در سال جدید مورد حمایت خاص این اداره قرار خواهد گرفت.
عباس دوراهکی ضمن تشکر خاص از این هیئت گفت: اتحاد و همدلی ورزشکاران این هیئت مورد توجه خاص این اداره بوده و در آینده بصورت ویژه تر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
به نقل از روابط عمومی هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر، در پایان از 70 نفر از ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان، رئسای هیئت شهرستان و کمیته های این هیئت تجلیل شد.

tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1 tajlil kongfo 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group