جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: مدیری موفق خواهد بود که روابط عمومی قوی داشته باشد.

به گزارش دیارجنوب، سید حسن موسوی روز چهارشنبه 24 اسفند در نشست هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های استان بوشهر در دشتستان بابیان اینکه خودم را جزئی از روابط عمومی‌ها میدانم، اظهار داشت: فرماندار دشتستان از افتخارات استان است که به‌جز شهرستانش در بسیاری از مسائل استان هم مشارکت دارد.
وی در خصوص سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر اضافه کرد: در اسفندماه با سفر دوم رئیس‌جمهور، هیئت دولت و وزرا شاهد مصوبات خوبی برای استان بوشهر بودیم که اتفاقات خوبی برای استان در آینده رقم خواهد زد.

neshast ravabe omoomi b 1
مدیرکل حوزه استاندار بوشهر بابیان اینکه روابط عمومی زبان گویای دستگاه اجرایی است تأکید کرد: مدیری که مدیر روابط عمومی قوی داشته باشد موفق خواهد بود.
وی بابیان اینکه روابط عمومی از مسائل و مشکلات فارغ باشد گفت: اگر می‌خواهید اطلاع‌رسانی عملکرد خوبی داشته باشیم باید فردی برای روابط عمومی انتخاب شود که تمام‌وقتش را صرفاً برای روابط عمومی بگذارد.
وی در ادامه تأکید کرد: امکانات بیشتری برای روابط عمومی‌ها فراهم شود تا بتوانند به‌خوبی مسائل و اقدامات را به مردم انتقال دهند.
مدیرکل حوزه استاندار بوشهر وظیفه روابط عمومی‌ها را ایجاد امید عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها سعی کنند با همان امکانات حداقلی نوروز خوبی را با امید بیشتر به مردم آغاز کنیم.

خبر مرتبط:

جلسه هیئت‌رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر در دشتستان برگزار شد+ تصاویر

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group