جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

در نشستی با حضور بخشدار شبانکاره و مدیر آبفا شهرستان دشتستان از زحمات "مهندس مجاهد" رئیس اسبق آب و فاضلاب بخش شبانکاره تقدیر و "مهندس خاطری" به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره در این نشست اظهار داشت: مقوله آب، یکی از موضوعات مهم و اساسی بخش است و به دلیل محدودیت آن، برنامه ریزی لازم برای تامین و توزیع آن خصوصاً در فصول گرم سال باید در دستور کار شرکت آبفا قرار گیرد.

abfa shabankare
وی افزود: به دلیل پاییز و زمستان نسبتاً خوبی که امسال در کشور داشته ایم وضعیت آبی بهتری نسبت به سالهای گذشته داریم با این وجود مدیریت این منابع آبی بدون همراهی مردم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف، امکان پذیر نیست و همراهی و همدلی مردم نیازمند فرهنگ سازی است.
جسینی بیان کرد: از آغاز فعالیتم در بخشداری شبانکاره با تنش آبی در شهر و روستاهای بخش روبرو بودیم و طی این مدت به همت مدیریت آبفا، شوراها و دهیاران کارهای بسیار خوبی به ویژه در حوزه نوسازی خطوط و تامین آب شرب بخش صورت گرفت و کمک خواهد کرد مردم محترم بخش در زمینه آب شرب با مشکلات کمتری روبرو باشند.
در پایان این جلسه، از مهندس مجاهد رئیس اسبق آب و فاضلاب بخش تقدیر و مهندس خاطری به عنوان سرپرست آب و فاضلاب بخش شبانکاره معرفی شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group