جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

بمناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری؛ ۳۵۰ اصله نهال با حضور جمعی از مسئولین شهرستان دشتستان در بلوار ورودی روستای راهدار غرس شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئین روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه با حضور معاون سیاسی فرماندار دشتستان، مدیرعامل و جمعی از پرسنل کارخانه سیمان دشتستان، نمایندگان منابع طبیعی و رئیس اداره محیط زیست شهرستان، اعضای شورا و دهیار روستای راهدار و مردم خونگرم و طبیعت دوست روستا برگزار شد.
دهیار راهدار در حاشیه این آئین به خبرنگار دیارجنوب عنوان کرد: این پروژه با مشارکت کارخانه سیمان دشتستان و دهیاری، اجرا و تقدیم مردم روستای راهدار شد.
بحرانی به اهمیت ایجاد و توسعه فضای سبز روستای راهدار بدلیل همجواری آن با صنایع و معادن این منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت سیما و منظر ورودی روستا و همچنین بمنظور کاهش آلایندگی ها و تولید اکسیژن مورد نیاز اقدام به کاشت ۳۵۰ اصله نهال کردیم.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر غرس یک میلیارد اصله نهال در ۴ سال، گفت: امیدوارم بتوانیم در طول سال‌های آتی، سهم به سزایی در تحقق توصیه معظم اله، ایفا نموده و از این طریق به گوشه ای از وظایف و تعهدمان نسبت به ایجاد و توسعه فضای سبز عمل کنیم.
وی گفت: امیدواریم مردم روستا در حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز کوشا باشند و شاهد رشد و شکوفایی نهال های غرس شده باشیم.

rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 16rahdar derakhtkari 18rahdar derakhtkari 18

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group