پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 نمایشگاه "نقاشی دکوراتیو" آثاری از فاطمه دهقانی، هنرمند دشتستانی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از هنرمندان در فرهنگ سرای ارشاد شهر برازجان گشایش یافت.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، فاطمه دهقانی "نقاشی دکوراتیو" را دومین نمایشگاه انفرادی خود عنوان کرد و گفت: اولین نمایشگاه انفرادی خود را ابتدای اسفند ماه سالجاری در گالری سوره بوشهر برگزار کردم و در نمایشگاه گروهی "شید" نیز تعدادی از آثارم را در معرض دید عموم قرار دادم.
این هنرمند دشتستانی هدف از برگزاری دومین نمایشگاه خود در شهر برازجان را شناخت بیشتر مردم با آثارش عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه از امروز 21 اسفند ماه افتتاح و تا بیست و چهارم برای بازدید مردم دائر است.
وی با بیان اینکه نقاشی حرفه ای را از سال 1397 آغاز کرده است، افزود: در ابتدای مسیر، کارم را با طراحی و مداد رنگی شروع کردم و بعد از مدتی فعالیت در این زمینه به هنر اکرولیک، رنگ وروغن و دکوراتیو علاقمند شدم.
این هنرمند دشتستانی ادامه داد: حدود یکسال است که در زمینه هنرهای اکرولیک، رنگ وروغن، دکوراتیو و تکسچر فعالیت دارم.
دهقانی سبک اصلی خود را دکوراتیو عنوان کرد و گفت: این سبک مناسب فضاهای اداری وخانگی است و جذابیت خاصی برای این مکان ها ایجاد می کند.

namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 16namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1namayeshgah dehghani 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group