جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: احکام رتبه‌بندی همه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت مشمول قانون رتبه‌بندی این استان صادر شده است.

به گزارش دیارجنوب ، علی موحدی شنبه ۲۰ اسفند در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان پس از گذشت بیش از یک دهه بلاتکلیفی، به عنوان یکی از وعده‌های صادق رییس جمهور در دولت مردمی ایران قوی اجرایی شد.

وی با اشاره به صدور حکم رتبه‌بندی فرهنگیان افزود: اگر همکاران نسبت به رتبه تعیین شده معترض باشند، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در صورتی که گزینه ثبت اعتراض برای برخی از معلمان فعال نشده باشد، این قابلیت در روزهای آتی برای آن‌ها نیز فعال می‌شود.

rotbebandi moaleman

موحدی تاکید کرد: از زمان فعال شدن گزینه ثبت اعتراض، همکاران حداکثر تا ۱۰ روز فرصت ثبت درخواست خود را دارند.

وی با بیان اینکه اعتراضات با جدیت توسط یک کارگروه تخصصی در هیات ممیزی استان پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگیان اگر نسبت به نظر هیات ممیزی استان نیز معترض باشند، اعتراض آن‌ها در هیات ممیزی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با ادای احترام ۵۱ شهید سعدآباد تصریح کرد: این منطقه، مهد تمدن و فرهنگ است و انسان‌های بزرگ و فرهیخته‌ای را در دامان خود پرورش داده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group