شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

شهردار بندر دلوار بابیان اینکه بعد از 15 سال توانستیم درجه شهرداری را از 3 به 5 ارتقا بدهیم گفت: طی یک سال گذشته 50 هزار مترمربع آسفالت شده که در 5 سال گذشته فقط 48 هزار مترمربع انجام‌شده بود.

به گزارش دیارجنوب، یوسف توسلی روز دوشنبه 15 اسفندماه در نشست خبری همه فعالیت‌های انجام‌گرفته در شهرداری دلوار را گامی کوچک در راستای خدمت گذاری به مردم دانست و اظهار داشت: برای سنجش عملکرد یک شهردار باید نموداری از اقدامات صورت گرفته برای مردم را در نظر گرفت که اولین شاخص آن در عمران است.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای مسئولیتم شهرداری بدهی 13 میلیارد تومانی داشت اضافه کرد: با جلسات متعدد و بررسی‌های انجام‌گرفته و با اجازه شورا اجازه انجام پروژه‌های شهر به‌صورت امانی گرفته شد.
توسلی در ادامه گفت: احداث کارگاه سنگ جدول و سنگ‌فرش باعث شد همه پروژه‌ها از پیمانکاری به امانی تغییر کند که نتیجه آن 5/5 میلیارد تومان به نفع شهرداری بود.
شهردار بندر دلوار در مقایسه عملکرد شهرداری به نسبت 5 سال گذشته اذعان داشت: در خصوص آسفالت در 5 سال گذشته 48 هزار مترمربع و در یک سال گذشته 50 هزار مترمربع، در خصوص پیاده‌روسازی در 5 سال گذشته 10 هزار مترمربع که در یک سال گذشته 15 هزار مترمربع و در خصوص فضای سبز در 5 سال گذشته بیش از 37 هزار مترمربع که در یک سال گذشته 9 هزار مترمربع انجام‌شده است.

nashast delvar 1
توسلی در ادامه بیان داشت: در خصوص زیرسازی معابر در 5 سال گذشته 75 هزار مترمربع که در یک سال گذشته 50 هزار مترمربع انجام‌شده است.
وی تصریح کرد: به مردم شهرم قول داده‌ام که تا شهریورماه همه کوچه و خیابان‌ها زیرسازی و جدول‌سازی آن انجام‌شده باشد.
توسلی درآمد شهرداری دلوار را 11 میلیارد تومان در یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: این اعتبار از محل درآمد داخلی و ارزش‌افزوده بوده که 7 میلیارد آن به حقوق و مابقی صرف بدهی و پروژه‌های عمرانی شده است.
وی از ارتقاء درجه شهرداری بعد از 15 سال از 3 به 5 خبر داد و عنوان کرد: مزیت این ارتقا در جذب بودجه و تسهیلات بدون بهره بیشتر و اضافه شدن به چارت نیروی انسانی است.
توسلی در خصوص اقدامات موتوری گفت: 2 اتوبوس و 1 مینی‌بوس شهرداری به بخش خصوصی دریکی از شهرهای کشور واگذارشده بود که با تلاش و همت زیاد توانستیم آن‌ها را به مجموعه شهرداری برگردانیم که کمک بسیاری به شهر و مردم خواهد بود.
شهردار بندر دلوار بابیان اینکه در پرداخت بیمه کارکنان بروز هستیم ابراز داشت: 5 کمیسیون تخصصی املاک، عمران، سرمایه‌گذاری و جذب درآمدهای عمومی و شاغل را راه‌اندازی کردیم که نتایج خوبی در برداشته است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پیاده‌روی سلامت گفت: 3 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 500 میلیون تومان به‌صورت امانی انجام‌شده است.
توسلی بابیان اینکه در سال جاری 3 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده‌شده خاطرنشان کرد: سال گذشته 35 درصد اعتبار تخصیص داده شد که امسال 65 درصد تخصیص داده‌شده که از این مقدار 3 میلیارد و 100 میلیون تومان برای ساحل و 50 میلیون تومان برای پارک موزه خواهد بود.

nashast delvar 1nashast delvar 1nashast delvar 1nashast delvar 1nashast delvar 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group