سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

همراه سرای خیر ساز بیماران بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ظهر جمعه در این مراسم بر لزوم توسعه زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: دشتستان باید نسبت به جمعیت و مساحت خود توسعه یابد.
ابراهیم رضایی با تقدیر از خیرین برای مشارکت در طرح‌های بهداشتی و درمانی از وزیر بهداشت خواست نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه فضاهای درمانی در این شهرستان اقدامات بیشتری صورت گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به افتتاح همراه سرای خیر ساز بیماران بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات بیماران و همراهان آن‌ها در طول دوره درمان، موضوع اسکان و دسترسی راحت به خدمات درمانی و حمایتی است.

hamrahsara b
حسن ملکی زاده افزود: احداث همراه سرای بیمار و یا ایجاد امکاناتی در بیمارستان برای سکونت همراهان بیمار یکی از برنامه‌های جانبی طرح تحول نظام سلامت است که رضایت‌مندی مردم و عدالت در سلامت را در پی خواهد داشت.
وی همچنین تصریح کرد: همراه سرای خیر ساز بیمارستان شهید گنجی برازجان در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و در دوطبقه و اعتباری در حدود ۶۰ میلیارد ریال توسط مجمع خیرین سلامت دشتستان احداث و تجهیز شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این همراه سرا در دوطبقه که شامل، دو پانسیون سرایداری، ۹ اتاق مجزا، ۲۰ تخت، ۸ سرویس بهداشتی، یک آشپزخانه مرکزی که به‌تمامی وسایل و امکانات رفاهی برای اسکان بیماران و همراهان بیمار تجهیز شده است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group