جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح ۳۳ واحد صنعتی با اعتبار ۸۶۰۰ میلیارد تومان طی سالجاری در استان خبر داد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، مهدی صفوی روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه در حاشیه افتتاح کارخانه فرآورده های آرایشی و بهداشتی در دشتستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۸۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان های استان به بهره برداری رسیده است که رشد قابل توجهی نسبت به سال های قبل را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: از این تعداد واحدها ۱۲ مورد در دهه فجر به بهره برداری رسید و دو واحد شاخص دیگر نیز در سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.
صفوی به ۲ پروژه شاخص قابل بهره برداری در سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: امروز واحد تولیدی فرآورده های ارایشی و بهداشتی رخسار نیک با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان و با حضور وزیر میراث فرهنگی در دشتستان افتتاح شد تا زمینه اشتغال ۲۲۰ نفر را فراهم کند.

karkhane behdashti d 1
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: واحد تولیدی اهک هیدراته و کربنات کلسیم با سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومان نیز طی این سفر در شهرستان دشتی افتتاح می شود‌.
وی به ظرفیت های معدنی آهک و قابلیت صادراتی آن اشاره کرد و گفت: ما به دنبال ایجاد ارزش افزوده و صادرات هستیم که با صادر کردن محصولات شرکت ههک هیدراته این امر محقق خواهد شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح ۲ واحد بزرگ تولیدی و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح صنعتی در سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی واحد تولید کود فسفاته در شهرک صنعتی۲، طرح تولید انواع لوازم خانگی در شهرستان گناوه، طرح تولید پمپ و کمپرسور و تجهیزات مورد نیاز صنایع پایین دست نفت و گاز در شهرستان جم و طرح تولید گچ برگ در شهرستان تنگستان در این سفر دو روزه آغاز می شود.
وی عنوان کرد: سرمایه گذاری این چهار طرح ۵ هزار میلیارد تومان است که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم میکند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group