جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سازمان اطلاعات سپاه استان بوشهر از شناسایی و انهدام شبکه مرتبط با یکی از سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های غربی در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، تلاش‌های دشمنان ایران برای هدف قرار دادن امنیت کشور‌های در ماه ها‌ی گذشته و شکل‌گیر‌ی برخی اغتشاش‌ها در کشور و استان بوشهر و بروز برخی حوادث نشان‌دهنده برنامه‌ریزی پشت پرده برای ایجاد و گسترش ناامنی دارد. بررسی اقدامات غیرقانونی چهره ها‌ی شناخته‌شده و افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی نشان‌دهنده نقش داشتن سرویس‌های جاسوسی کشور‌های غربی دارد.

این سرویس‌ها با شناسایی و تطمیع و فریب چهره‌های شناخته‌شده و فعالین شبکه ها‌ی مجازی با وعده‌هایی مانند حقوق ماهیانه، اقامت و امکانات رفاهی و تحصیلی از افراد فریب‌خورده در راستای اهداف خود بهره می‌برند. تحت فشار قرار دادن ایرانیان مقیم خارج از کشور و استفاده از این افراد به عنوان رابط سرویس‌های اطلاعاتی با داخل کشور از دیگر اقدامات دشمنان ایران بوده است.

service gharbi

در استان بوشهر نیز یکی از سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های غربی با شناسایی و فریب یکی از چهره ها‌ی ورزشی با ارائه آموزش در زمینه ارتباط امن از وی برای شبکه‌سازی و انتشار فراخوان تجمعات غیرقانونی به منظور اغتشاش و تهدید مدافعان امنیت و تلاش برای اعتصاب فعالین اقتصادی استفاده کرده است.

با رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان بوشهر این شبکه فعال در فضای مجازی شناسایی و منهدم شده است.

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group