سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود، از یک بانک به صورت ارزی پول قرض گرفته است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایسنا: باشگاه پرسپولیس این روز‌ها با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو شده و در این میان نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال برخی طلبکاران عمل کند. از طرف دیگر این باشگاه پرداختی مناسبی به بازیکنان تیمش هم نداشته و تا اینجای فصل که هفته بیست‌ویکم برگزار شده، تنها ۴۴ درصد پرداختی داشته است. با این حال پرسپولیس با قرض گرفتن ارز، سعی کرده خارجی‌های خود را راضی نگه دارد تا به این ترتیب مشکلی بابت آن‌ها وجود نداشته باشد.

بر اساس اعلام یک مقام مطلع در باشگاه پریسپولیس به ایسنا، این باشگاه در ماه‌های اخیر بیش از ۵۰۰ هزار دلار از یکی از بانک‌ها به صورت قرض دریافت کرده و حدود ۲۰۰ هزار دلار از این پول را به پرییرا بابت پیش قرارداد پرداخت کرده است. از طرف دیگر پرسپولیسی‌ها قرض‌هایی را هم به صورت یورویی از این بانک داشته‌اند.

perspolis

این مبالغ درحالی به صورت قرضی از این بانک تامین شده که پرسپولیس از بانک مذکور ۱۳۰ میلیارد تومان هم وام اخذ کرده تا هزینه‌های جاری خود را بپردازد.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار از َAFC بابت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ طلبکار است و به خاطر تحریم‌ها هنوز نتوانسته این پول را دریافت کند، به نظر می‌رسد قرض‌های ارزی این باشگاه به پشتوانه این پول انجام شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group