پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برنامه های هفته تربیت اسلامی در استان را تشریح کرد.

به گزارش دیارجنوب، محمود حق دوست روز یکشنبه 7 اسفند ماه در نشست خیری به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی اظهار داشت: از ۸ اسفند تا ۱۴ اسفند تحت عنوان هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی با شعار "تربیت همیشه، همه جا است" نامگذاری شده است.
وی برنامه های هفته تربیت اسلامی در استان را تشریح کرد و افزود: فردا در اولین روز این هفته، آیین تجدید میثاق مسیولین آموزش و پرورش بهمراه مسیولین در سراسر استان و دیدار با پیشکسوتان و طلایه داران عرصه آموزش و پرورش برگزار می شود.
حق دوست بیان کرد: در روز سه شنبه 9 اسفند پیاده روی کارکنان در استان و شهرستان، روز چهارشنبه 10 اسفند طرح ملی اداره یک روز مدرسه توسط دانش آموزان که مسئولیت تمام مدرسه با دانش آموز است.

nashat amozesh 1
وی بیان کرد: طرح کاشت نهال در سراسر مدارس استان از امروز آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در روز پنج شنبه 11 اسفند مسابقه کتابخوانی و روز جمعه در سراسر استان سخنرانی مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها در پیش از خطبه ها و میز مشاوره در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.
وی ابراز داشت: روز شنبه 13 اسفند برگزاری نشست تخصصی با حضور آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و مدیران آموزش و پرورش در خصوص نقش تربیت مدیران و همچنین 14 اسفند ماه گروه های تربیتی و کانون های فرهنگی با حضور جهاد گران در مدارس مناطق محروم طرحی با عنوان جهادگران آرامش را برگزار خواهند کرد.
وی یاد آور شد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در همین هفته در دو راهیان پیشرفت و نور و سایر برنامه های تربیتی اجرا خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: طرح ملی اتقان در خصوص ارتقا و توانمندسازی آموزگاران ابتدایی و سواد قرآنی برای توانمندسازی آموزگاران برای توانایی در روانخوانی قران است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group