پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیر کل آموزش و پرورش استان از صدور احکام رتبه بندی ۷۵۰۰ فرهنگی بوشهری خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال ۶۰ مدرسه طی ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، علی موحدی روز یکشنبه 7 اسفند ماه در نشست خبری بمناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی ضمن فدردانی از اصحاب رسانه به منظور انعکاس خدمات اموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از نقاط قدرت آموزش و پرورش علیرغم کمبود نیرو، پوشش خبر حضور معاونان وزارتی بصورت سریع که نشان از توانمندی مجموعه روابط عمومی دارد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر در عملی کردن سند تحول بنيادين پیشررو بوده ودر حال اجرای : طرح دانش آموز طراز انقلابی است، افزود: 10 مدرسه طراز انقلاب اسلامی در سال تحصیلی اینده در استان رونمایی خواهند شد که با عنوان مدارس در مسیر انقلاب اسلامی هستند.
موحدی ابراز داشت: اموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص کنکور در میانگین رشته های مختلف در جایگاه 150 کشور بود که بابرنامه ریزی و انجام کارگروه های تخصصی در حوزه کنکور در سال 1405 همه مقاطع در نظر گرفته شده که نقش اولیا در آن دیده شده است.

nashat amozesh 1
وی درخصوص افزایش رتبه ها بیان کرد: برای رتبه دو رقمی و حتی تک رقمی نیز برنامه ریزی لازم انجام شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر درخصوص رتبه بندی فرهنگیان گفت: در بحث رتبه بندی فرهنگیان که از 11 سال پیش شروع شده بود تا امروز از 15 هزار نفر فرهنگی، احکام 7500 نفر صادر شده که مابقی آن تا 10 اسفند انجام می گیرد.
موحدی تاکید کرد: همه فرهنگیان استان بوشهر در سفر ریاست جمهوری به استان در همایش عمومی دیدار با رییس جمهور حضور داشته باشند و در برنامه های حوزه آموزش و پرورش شرکت کنند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب درخصوص عمده پروژه های اموزش و پرورش در دهه فجر بیان کرد: از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال 60 مدرسه در استان بوشهر افتتاح شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از افتتاح مدرسه استثنایی کوشا در بوشهر خبر داد و گفت: در سفر ریاست جمهوری مدرسه استثنایی کوشا در بوشهر با اعتبار 15 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد که با پیگیری زیاد بدنبال کلنگ زنی یک هنرستان طراز اسلامی در بوشهر خواهیم بود.
وی عنوان کرد: در بحث مولد سازی مبنای دولت فروش املاک فاقد استفاده سالیان طولانی است که آمزوش و پرورش نیازی به آن ندارد که با تشخیص کارگروه آموزش و پرورش فروخته خواهند شد.
موحدی یادآور شد: 6 املاک برای مولد سازی در استان نظر گرفته شده که از محل فروش آن مدارس دولتی نیمه تمام وخیرساز تکمیل خواهد شد.

nashat amozesh 1nashat amozesh 1nashat amozesh 1nashat amozesh 1nashat amozesh 1nashat amozesh 1nashat amozesh 1nashat amozesh 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group