جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از خرید کتاب کنکور با اعتبار ۱ میلیارد تومان برای دانش آموزان بویژه مناطق محروم استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، علی موحدی روز یکشنبه 7 اسفندماه در آیین درختکاری با حضور اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام شعبانیه و گرامیداشت سالروز تاسیس امور تربیتی اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور به فضای سبز و درختکاری، بخشی از این پویش برعهده آموزش و پرورش گذاشته شده که با کمک مدیران و دانش آموزان انجام خواهد گرفت.
وی افزود: در آستانه هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی، در پویش ملی "ایران سرسبز، ایران قوی" امروز ۱۴ نهال به نام چهارده شهید امور تربیتی در اردوگاه استانی امام خمینی(ره) غرس شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جدید جلسه ای بمنظور تسهیل فضای کنکور برای دانش آموزان بویژه مناطق محروم استان با حضور وزیر نفت، نماینده دشتستان، دکتر دارابی مشاور وزیر نفت، مسئولین منطقه ویژه و پارس جنوبی برگزار شد.

darakhtkari tor 1
وی عنوان کرد: ۱ میلیارد تومان کتاب کنکور برای همین منظور خریداری شده که به دانش آموزان کنکوری بویژه در مناطق محروم اهداء خواهد شد و علاوه بر این کلاس های آموزشی، مشاوره ای و استفاده از مدرسین هم در دستور کار قرار می گیرد.
موحدی با بیان اینکه دوره توانمندسازی مدیران استان از دو ماه قبل آغاز شده، افزود: این دوره برای توانمند سازی بیشتر مدیران در شهرستانها، مناطق واستفاده از ظرفیت های داخلی است که نتیجه آن با همراهی خانواده ها و همت دانش آموزان کسب رتبه های خوب خواهد بود.
معاون فرهنگی، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین بیان کرد: تاکنون ۱۰ اردوگاه در استان ثبت شده که ۸ مورد آن دارای مجوز هستند و همچنین اردوگاه های شهرستان های دشتی و دیر نیز در حال تکمیل و فعالیتی ندارند.
محمد اریاخواه با بیان اینکه پذیرش اردو در طول سال بصورت شبانه و روزانه انجام میشود، افزود: در جزیره شیف ۲ هزار نفر بصورت روزانه و اردوگاه کازرون ۲۵۰ نفر در شب و ۷۴۰ نفر در روز پذیرش دارند.
وی عنوان کرد: ۲۷ کانون فرهنگی هنری وظیفه کشف استعداد دانش آموزان را بر عهده دارند که با همکاری آموزش و پرورش برنامه های مختلفی اجرا می کنند.

darakhtkari tor 1darakhtkari tor 1darakhtkari tor 1darakhtkari tor 1darakhtkari tor 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group