پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکل برق مردم گیسکان تاکید کرد و گفت: وزیر نیرو برای پاسخ به سوال بنده در مورد عدم برق‌رسانی به منطقه گیسکان به مجلس می‌آید.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود و انتظار داریم مسئولان نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأمین برق را یکی از نیازهای اولیه برای زندگی دانست و بیان کرد: منطقه گیسکان دشتستان از شبکه برق کامل و پایدار برخوردار نیست.

رضایی با بیان اینکه دو سال است که دارم این موضوع را پیگیری می‌کنم و وعده‌ها محقق نشده است افزود: سوالی را از وزیر نیرو در مورد عدم برق‌رسانی به منطقه گیسکان دشتستان مطرح کردم.

namayande e rezaei

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه تقریباً به همه روستاها برق‌رسانی شده اما هنوز هم تعدادی از روستاها و خانه‌های مردم ما برق ندارند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مشکل باید در سریع‌ترین زمان حل می‌شد افزود: برق‌رسانی به این منطقه ضمن اینکه تکلیف برنامه‌های گذشته نیز بوده اما دولت به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور طی هفته کنونی وزیر نیرو در ارتباط با سوال بنده در مورد عدم برق‌رسانی به منطقه گیسکان به کمیسیون انرژی خواهد آمد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group