سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

قیمت بیت‌کوین در یک روز پنج درصد افزایش یافت.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایسنا، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به پنج درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح ۲۴ ساعته ۲۴هزار و ۹۲۴ دلار رسید. در حالی که شاخص‌های کلان و نظرات سختگیرانه فدرال رزرو آمریکا، قیمت بیت‌کوین را از ۲۵هزار و ۱۳۴ دلاری که پیش از این ثبت کرده بود، کاهش داد، داده‌های جدید دوباره قیمت را افزایش داده است.
علاوه بر این، احساسات بازار همچنان مثبت و شاخص ترس و طمع بیت‌کوین در ۶۰ است. معامله‌گران همچنین بررسی کردند که آیا افزایش اخیر دام گاوی است یا خیر و به دلیل احساسات «طمع» در بازار احتیاط می‌کنند. با این حال، یک سطح کلیدی وجود دارد که سرمایه‌گذاران متخصص به آن توجه می‌کنند.

bitkoin
قیمت بیت‌کوین در حال حاضر در سطح ۲۴ هزار دلار معامله می‌شود و فراتر رفتن از سطح روانشناختی ۲۵ هزار دلار یک شتاب کلیدی برای بازار خواهد بود. با این حال، سرمایه‌گذاران باید برای تایید یک حرکت صعودی، یک سطح کلیدی میانگین متحرک هفتگی ۲۰۰ (WMA) را نیز در نظر داشته باشند.
میانگین متحرک هفتگی ۲۰۰ یکی از موثرترین شاخص‌هایی است که یک معامله‌گر برای کمک به شناسایی تغییرات طولانی‌ مدت در راستای حرکت بیت‌کوین از آن استفاده می‌کند؛ کاهش اخیر قیمت بیت‌کوین در نتیجه مقاومت در میانگین متحرک هفتگی ۲۰۰، که درست بالای ۲۵ هزار دلار است، رخ داد.
اگر بیت‌کوین به بالای ۲۵ هزار دلار صعود کند و بالاتر از سطح باقی بماند، احتمالا یک صعود بزرگ به دنبال خواهد داشت البته این سطح یک مقاومت قوی نیز هست و شکستن بالاتر از سطح، چالش‌برانگیز خواهد بود.
در همین حال، شاخص قدرت نسبی یا به اختصار RSI در ۶۰ نشان‌دهنده قدرت در قیمت بیت‌کوین است و باندهای بولینگر در حال باز شدن گسترده‌تر هستند بنابراین، اندیکاتورها در بیت‌کوین صعودی خواهند بود و نشان‌دهنده افزایش قیمت آینده بالای ۲۵هزار دلار هستند.
شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از رسیدن به بالاترین سطح ۱۰۴.۶۷ در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰۳.۸۸ سقوط کرد. کاهش بیشتر در قدرت دلار آمریکا حرکت صعودی بیشتری را در قیمت بیت‌کوین به همراه خواهد داشت.
در همین حال، قیمت نفت و بازده اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات‌متحده نیز در حال کاهش است. فدرال رزرو ایالات‌متحده را مجبور می‌کند تا افزایش نرخ بهره را از روند کنونی دور نگه دارد و بعدها تصمیم خود در این مورد را اعلام کند.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۰۰ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۶۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۳ درصد افزایش داشته است.
حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱.۹۲ میلیارد دلار است که ۴۲.۴۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۵ میلیارد دلار است که ۱۲.۷۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۷.۴۵ میلیارد دلار است که ۸۹.۳۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.
به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۹ به وقت شرقی)
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۲۴هزار و ۶۹۹.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۲۶ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۱۶۹۶.۳۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۶۹ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۳۱۵.۷۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۷ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۷۷ درصد افزایش
۵- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش
۶- ریپل
قیمت: ۰.۳۹۱۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۲.۶۷ درصد افزایش
۷- کاردانو
قیمت: ۰.۴۰۳۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۱۷ درصد افزایش
۸ - دوج کوین
قیمت: ۰.۰۸۸۷۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۲۸ درصد افزایش
۹- سولانا
قیمت: ۲۳.۳۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۸۹ درصد افزایش
۱۰ -پولکا دوت
قیمت: ۷.۲۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۵۵ درصد افزایش

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group