شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

برترین‌های مسابقات بسکتبال سه نفره استان بوشهر بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی معرفی شدند.

به گزارش دیارجنوب، رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر روز سه‌شنبه اظهار کرد: مسابقات بسکتبال سه نفر استان بوشهر با حضور ۱۴ تیم از پنج شهرستان استان بوشهر برگزار شد.
رضا رضازاده افزود: بوشهر، دشتستان، گناوه، دشتی و جم پنج شهرستان متقاضی حضور در رقابت‌ها بودند که تیم جم در آستانه برگزاری رقابت‌ها انصراف داد.
وی ادامه داد: در این رقابت‎ها که به مدت ۲ روز در ساحل شهر بوشهر برگزار شد تیم‌های گسار، جهان‌طب سامان و پارادوکس هر سه از شهرستان بوشهر به ترتیب رده‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

basketbal1
رضازاده تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت ۱۸ اسفند و روز بوشهر نیز یک دوره مسابقات بسکتبال سه نفره پیش‌بینی شده که در صورت حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نسبت به برگزاری رقابت‌های یاد شده اقدام می‌شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: استان بوشهر در رشته بسکتبال مسابقات دور رفت لیگ ۲ بانوان کشور را در شهرستان دشتستان میزبانی کرد که باشگاه امیری تنها نماینده استان در رقابت‌ها بود که میزبان دور برگشت تاکنون مشخص نشده است.
رضازاده عنوان کرد: لیگ‌های بسکتبال نوجوانان و جوانان استان بوشهر اکنون فعال است که لیگ نوجوانان اکنون هفته پنجم و لیگ جوانان در هفته سوم خود قرار دارد./ ایرنا

basketbal1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group