سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

مدیرعامل مخابرات منطقه بوشهر از اتصال همه پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به فیبر نوری خبر داد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، علی مهرپویا ظهر جمعه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 77 پروژه ی مخابراتی در روستای شول دشتستان اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران از سال 88 از بدنه دولت جدا و به بخش خصوصی واگذار شد.
وی اضافه کرد: با حمایت و تلاش نماینده دشتستان در مجلس برای اصلاح بودجه سال 1402 در حال پیگیری هستیم که با تصویب ردیف های مد نظر، 4 هزار میلیارد برای توسعه ارتباطات روستایی کشور در سال آینده به شرکت مخابرات ایران تزریق می شود.

 peroje d ostandar 1
مدیرعامل مخابرات منطقه بوشهر عنوان کرد: امروز 77 پروژه مخابراتی با اعتبار 170 میلیارد تومان از محل درآمد شرکت مخابرات ایران بصورت تجمیعی به بهره برداری رسید و یک پروژه در روستای شول دشتستان به نمایندگی مابقی پروژه ها بصورت نمادین با راه اندازی سایت همراه اول افتتاح شد.
وی افزود: در سال گذشته با فروش املاک مازاد مولد سازی را آغاز و 45 میلیارد تومان از محل فروش ملک مخابراتی بلا استفاده در شهرستان کنگان اعتبار مورد نیاز تامین شد.
مهرپویا بیان داشت: امروز یکی از بزرگترین پروژه مخابراتی استان بوشهر در سنوات گذشته همراه با این پروژه ها به بهره برداری رسید و تمامی پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی قلب و پایتخت انرژی ایران امروز به فیبر نوری متصل شدند .
مدیرعامل مخابرات منطقه بوشهر یادآور شد: این پروژه مخابراتی بعد از 10 سال تکمیل و در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید که باعث ارتباط امن و پایدار برای رشد صنعت در حوزه نفت خواهد بود.

خبرهای مرتبط:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد+ تصاویر اختصاصی

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ واحد تولیدی و کارگاهی در شهرک صنعتی برازجان+ تصاویر اختصاصی

سرمایه گزاری ۱۰ میلیاردی در دشتستان/ افتتاح بزرگترین پروژه بهداشتی در سفر ریاست جمهوری

دسترسی ۹۴ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group