جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گزاری در دشتستان برنامه ریزی و هزینه شده، گفت: بزرگترین پروژه بهداشتی این شهرستان در سفر ریاست جمهوری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده عصر جمعه بیست ویکم بهمن ماه در حاشیه افتتاح ۱۲ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی برازجان ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشتستان از بزرگترین شهرستان های استان و در دوران دفاع مقدس و جنگ اقتصادی کنونی بیشترین نقش را ایفا کرده است.
وی عنوان کرد: در دهه فجر و در ادامه سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر بالغ بر ۲۵۰ طرح و پروژه در حوزه های عمرانی و اقتصادی در دشتستان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

shahrake sanatii b ef 1
محمدی زاده اضافه کرد: این تعداد طرح هم به لحاظ تعداد و هم از نظر میزان سرمایه گزاری در تاریخ این منطقه بی نظیر است.
استاندار بوشهر عنوان کرد: در این دهه و سفر پیش روی ریاست جمهوری به استان بوشهر بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گزاری در دشتستان برنامه ریزی و هزینه شده است.
وی از افتتاح بزرگترین پروژه بهداشتی دشتستان در سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این پروژه از پیشرفه ترین و مدرنترین کارخانه های لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور است که در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد.
استاندار بوشهر گفت: امیدواریم همیشه شاهد اتفاقات خوب و شیرین در حوزه سرمایه گزاری بخش خصوصی در شهرستان دشتستان باشیم و زمینه تولید و اشتغال را سرعت بخشیم.

خبرهای مرتبط:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد+ تصاویر اختصاصی

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ واحد تولیدی و کارگاهی در شهرک صنعتی برازجان+ تصاویر اختصاصی

افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر دالکی در دهمین روز دهه فجر+ تصاویر اختصاصی

همه پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به فیبر نوری متصل شدند

دسترسی ۹۴ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات

آغاز طرح رعایت الگوی کشت در اراضی کشاورزی دشتستان/ راه اندازی ۳ ناحیه صنعتی و روستایی در شهرستان

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group