جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۹ فقره پرونده کلاهبرداری فروش بدلیجات به جای طلای اصلی با اقدامی بسیار ماهرانه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان سه‌شنبه ۱۸ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی دیلم و اخذ اظهارات شاکی مبنی بر اینکه یک نفر با طرز بسیار ماهرانه‌ای با آبکاری بدلیجات اقدام به فروش آنان به جای طلای اصلی در بازار را می‌کند، لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلی آگاهی قرار گرفت.

dastgiri1
وی با بیان اینکه چند مورد پرونده کلاهبرداری نیز به همین روش مجرمانه با ارائه فاکتور فروش طلا و جواهرات در پلیس آگاهی تشکیل شده بود؛ افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و جمع بندی تحقیقات کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی هوشمندانه و با اشرافیت کامل اطلاعاتی در حین فروش بدلیجات به جای طلای اصلی در بازار دستگیر و خودروی وی در یکی از کوچه‌های داخل شهر پارک بوده شناسایی و به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در بازجویی‌های فنی و با ارائه دلایل و مستندات، متهم به ۹ فقره کلاهبرداری از شهروندان اقرار کرد.
سرهنگ محمودیان با بیان اینکه متهم با استفاده از دستگاه منبط کاری اقدام به هک شماره بر روی بدلیجات و آبکاری طلا می‌کرده و در بازار به فروش می‌رسانده. تصریح کرد: متهم با صدور قرار وثیقه میلیاردی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد./ ایسنا

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group