شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

همزمان با ششمین روز دهه فجر، در آیینی با حضور فرماندار دشتستان و مسئولین محلی و شهرستانی پروژه های روستای راهدار با اعتبار ۱۹٫۶۶۳٫۰۰۰٫۰۰۰ و همزمان پروژه تجمیع معابر روستایی افتتاح شد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در آئین افتتاح پروژه های روستای راهدار اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برکات عظیم انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و تکریم و گرامیداشت عزیزانی است که برای صیانت و پاسداری از میهن جانفشانی کردند.
وی با بیان اینکه دشمن بدنبال مخدوش کردن افکار عمومی ناتوان جلوه دادن نظام است، افزود: در این دهه باید با تلاش در راستای خدمت رسانی به مردم و بهره برداری از ‌پروژه ها، کارآمدی انقلاب را اثبات و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.
بنافی به پیشرو بودن شهرستان دشتستان در حوره خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: روستای راهدار نیز در این خصوص همیشه پیشگام بوده و بخشی از پروژه ها و برنامه ها را به خود اختصاص داده که نشان از ظرفیت ها و پتانسیل درونی این روستا است.

perojeh fajr rahdar 1
وی با بیان اینکه ظرفیت شناسی و جذب خیرین برای توسعه و آبادانی یک منطقه موثر است، افزود: با توجه به ظرفیت ها و منابع مالی محدود در کشور، دهیاران باید همانند گذشته با مشارکت ها و تلاش برای جذب خیرین، زمینه توسعه و آبادانی منطقه خود را فراهم سازند.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه روستاهای شهرستان از شرایط خوبی برخوردار است، افزود: روستاهای ما در حال حاظر دارای برق آب، سرانه بهداشتی، مدرسه و دیگر امکاناتی است که همگی به برکت‌انقلاب، نفس قدسی امام راحل(ره) و خون شهدای گرانقدر است.
وی با بیان اینکه روستای راهدار نیاز به ایمن سازی در حوزه رودخانه و آسیب های ناشی از سیلاب دارد، افزود: امسال بخشی از اعتبارات بحران به روستای راهدار اختصاص یافته که برای اجرای ایمن سازی در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد.
فرماندار دشتستان از اجرای پروژه روشنایی ورودی روستای راهدار در دهه فجر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی روشنایی در چند نقطه از شهرستان در این دهه آغاز میشود که یکی از این نقاط روبروی روستای راهدار خواهد بود تا با ایمنی روستا در مقابل تردد ها افزایش یابد.
بنابر این گزارش؛ پروژه سنگ جدول کاری، زیرسازی و آسفالت معابر و جاده ورودی روستا آرامستان، گلزار شهدای روستای راهدار و تعریض پل ورودی روستا با اعتبار ۱۹۶۶۳۰۰۰۰۰۰، مساحت زیرسازی ۳۸۵۰۰متر مربع، مساحت آسفالت ۴۵۰۰۰ متر مربع، طول سنگ جدول ۴۴۰۰ متر طول و تعریض پل ورودی روستا عرض ۱۱ متر - ۳۰ متر افتتاح شد.
همزمان با افتتاح پروژه های روستای راهدار، تجمیع معابر روستایی راهدار، زیارت، بنار آب شیرین، خوشاب، خوشمکان، قلعه سفید و کلل نیز با اعتبار کل آسفالت های انجام شده در بخش مرکزی ۲۴۵۰۰ میلیترد تومان و زیربنای ۲۱۳۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1perojeh fajr rahdar 1

خبر مرتبط:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بخش مرکزی دشتستان در ششمین روز دهه فجر+ تصاویر اختصاصی

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group