چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: زمین مورد نیاز بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور در بوشهر تامین شده که احداث آن با پیش بینی اشتغالزایی برای هزار و ۲۰۰ نفر نقش مهمی در تولید و اشتغال استان به همراه دارد.

به گزارش دیارجنوب، احمد دشتی‌زاده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: زمین مورد نیاز بزرگترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور در بوشهر تامین شده که احداث آن با پیش بینی اشتغالزایی برای یک هزار و ۲۰۰ نفر نقش مهمی در تولید و اشتغال استان به همراه دارد.

وی افزود: علاوه بر این، کاشت درخت کائوچو به عنوان مواد اولیه لاستیک‌سازی با استفاده از آب فاضلاب نیز برای ۱۰ هزار نفر اشتغال زایی می‌کند.

دشتی زاده ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آمادگی دارد طی ۲۴ ساعت زمین مهیا شده را به سرمایه‌گذار تحویل دهد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه تکریم سرمایه‌گذاران در اولویت این منطقه ویژه قرار دارد، گفت: تلاش‌های خوبی برای تسهیل و شتاب بخشی در روند سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صورت گرفته و مجوزهای تاسیس و پروانه بهره‌برداری در کمتر از ۴۸ ساعت صادر می‌شود.

lastik

دشتی زاده عنوان کرد: در زمان حاضر ۳۶ واحد تولیدی و ۴۲ واحد خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعال است و ۱۰ واحد صنعتی راکد نیز در این منطقه وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اعلام کرد: در زمان حاضر ۳۵ واحد نیز در این منطقه ویژه در دست ساخت است.

وی یادآور شد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از ۲۵ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده که اکنون در سطح حدود ۶۰۰ هکتار فعال است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group