پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: مبادی ورودی و خروجی شبانکاره زیبنده این شهر نیست.

ندا قاسمیان پور- به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی عصر یکشنبه 16 بهمن ماه در آئین افتتاح پروژه های بخش شبانکاره ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از موارد مهمی در ایام الله دهه فجر خدمت رسانی به بخش محرومین است که در شهر شبانکاره شاهد ارائه این خدمات هستیم.
وی یکی از نقاط بارز و برجسته در خدمات شهری شبانکاره را خود ابتکاری عنوان کرد و گفت: در شبانکاره پروژه ها بدون پیمانکار و با هزینه کم اجرا میشود و این عاملی برای توسعه و جذب بیشتر اعتبارات ملی است.
بنافی با بیان اینکه در شهر شبانکاره برای تامین زمین نهضت ملی با مشکل مواجه هستیم، افزود: فرایند واگذاری زمین به کندی در حال انجام است که شهرداری باید در این راستا حمایت شود.

perojeh shabankare 1
فرماندار دشتستان با تاکید بر اینکه مبادی ورودی و خروجی شبانکاره زیبنده این شهر نیست، افزود: پیشانی هر شهر ورودی و خروجی آن است که شهرداری و شورا باید در این راستا پیگیری ها لازم را انجام دهند تا در هفته دولت شاهد افتتاح آن باشیم.
وی با بیان اینکه فرصتهای پیش رو را باید غنیمت شمرد، بیان داشت: ما در ۳ شهر از دشتستان صنایع دستی را فعال کردیم که در شبانکاره بدلیل نداشتن ورودی و خروجی مناسب این کار به تاخیر افتاده است.
بنافی "دهه فجر" را فرصتی برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام دانست و ابراز داشت: ما وظیفه داریم از طریق خدمت رسانی به مردم و جهاد تبیین نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.
وی به وضعیت مناسب دشتستان درخصوص اجرای پروژه های اقتصادی و عمرانی اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۲۵۳ پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود که همه حاصل تلاش دهیاران و بخشداران شهرستان است.
فرماندار دشتستان پروژه های افتتاحی در بخش شبانکاره را برشمرد و عنوان کرد: بهره برداری از معابر روستایی بخش شبانکاره در روستای خلیفه با زیربنای 11800 متر مربع، افتتاح خانه بهداشت عطیبه با زیربنای 85 متر مربع و اعتبار 12 میلیارد ریال، افتتاح خانه بهداشت روستای محمد جمالی با زیربنای 85 متر مربع و اعتبار 12 میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت معابر شهر شبانکاره با زیر بنای 25 هزار متر مربع و افتتاح واحد مسکونی کمیته امداد در روستای بویری با اعتبار 350 میلیون تومان از جمله پروژه های بخش شبانکاره دشتستان است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group