شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: تیم کشتی آزاد نوجوانان باشگاه پهلوان نادر این شهرستان با کسب پنج مدال طلا ، ۲ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی استان بوشهر و راه‌یابی به مرحله انتخابی مسابقات قهرمانی کشور نایل شد.

به گزارش دیارجنوب، کاظم فتحی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: در این دور از مسابقات که که در ۲ رشته آزاد و فرنگی و در ۱۰ وزن در شهر بوشهر برگزار شد، از شهرستان های بوشهر، دشتستان، خورموج، جم، دیر ،کنگان ، چغادک، دیلم و گناوه حضور داشتند.
وی اظهارداشت: آزادکاران باشگاه پهلوان نادر با هشت کشتی گیر در این مسابقات خوش درخشیدند و صاحب پنج مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز شدند.

koshtiii
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم سیدکریم موسوی، مهراب اعمی در۶۰ کیلو، حسن نقاشکار تنگستانی در ۶۵ کیلو ، نصرالله مختاری در ۷۱ کیلو و اشکان دولت یاری در وزن ۹۲ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن خود آویختند.
فتحی ادامه داد: در وزن ۴۸ کیلوگرم محمدماهان عبداللهی و محمدامین شولی پور در وزن ۵۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شدند و ابوالفضل کشتکار مقام سوم را به دست آورد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه افزود: باشگاه پهلوان نادر با وجود اینکه در وزن ۴۵ و ۱۱۰ کیلو کشتی‌گیر نداشتند اما در پایان مسابقات مقام اول تیمی استان بوشهر را کسب کرد.
وی از عباس پهلوان زاده سرمربی و سعیدگره، ارژنگ فرخ آبادی و مسلم حسینی مربیان این تیم و رئیس هیات کشتی شهرستان حسن پهلوان زاده قدردانی کرد./ ایرنا

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group