جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان، در پیامی میلاد مسعود حضرت علی علیه السلام و روز پدر را به تمامی پدران و مردان خصوصاً پدران شهدا تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب، متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بر اساس مبانی دینی و اسلامی جایگاه پدران در شکل گیری خانواده، رشد و توسعه جامعه و بالندگی اجتماعی نقشی کم نظیر و تاثیر گذار است.
نامگذاری ۱۳ رجب، سالروز میلاد مسعود امام العارفین، مولی الموحدین، حضرت علی علیه السلام به عنوان روز پدر نشان دهنده جایگاه ویژه مردان و پدران در جامعه است.
بی تردید جایگاه رفیع و بلند مرتبه آن امام همام می تواند موجبات رشد روحی، اخلاقی و معنوی تمامی انسان ها اعم از زن و مرد، فارغ از نژاد و رنگ و مذهب را فراهم آورد.
فرزندان رشید ایران اسلامی همواره با پیروی از مرام، افکار، رفتار و کردار این شخصیت والا مقام توانسته اند زمینه رشد و تعالی این سرزمین را فراهم آورند.

tabrik pedar
اینجانب در هنگامه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این دهه ی سراسر افتخار، میلاد مسعود امام علی علیه السلام و روز پدر را به تمامی مردان و پدران شریف و زحمتکش خصوصاً پدران شهداء تبریک عرض می نمایم.
امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و موید باشد.


سرهنگ غلامرضا بناری
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group