جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: برگزیدگان مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه در بوشهر مشخص شدند و به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

به گزارش دیارجنوب، مهدی مهرانگیز روز شنبه در این ارتباط بیان کرد: ۴۶۵ نفر شرکت‌کننده بانوی قرآنی و تعداد ۱۲۵ نفر شرکت‌کننده آقایان فعال قرآنی طی دو بخش در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان رشته‌های شفاهی اذان، حفظ، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل نهمین دوره مسابقه سراسری قرآن و عترت قوه قضائیه با حضور کارکنان شورای قضائی و خانواده‌های ایشان در بخش آقایان و بانوان در محل سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری استان بوشهر برگزار شد.
سمیه احمدی، سیده‌منیره حسینی و سیده‌سمیه ابطحی به ترتیب حائز مقام اول تا سوم رشته قرآنی قرائت ترتیل بزرگسالان مرحله استانی شدند و همچنین زهرا قائدی، ریحانه مرادی و فاطمه فقیه نیز به‌عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال انتخاب و به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه یافتند.

bartar ghoraani
مریم غلامی موفق به کسب مقام اول قرائت تحقیق بزرگسالان در بخش بانوان شد و علیرضا میر، حیدر حسین‌پور و مهدی نگهبان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم رشته قرائت ترتیل بزرگسالان شدند و همچنین نیز محمد طه محمدی، ابوذر خوشبخت و یونس حیدری در رشته قرائت تحقیق بزرگسالان نهمین مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه به ترتیب مقام اول تا سوم را به‌دست آوردند.
مقام اول و دوم رشته حفظ ۲۰ جز بزرگسالان به طاهره بختیاری و بتول مسیح‌گل رسید و همچنین نیز عالیه قاسم‌پور و محبوبه شمسایی در رشته حفظ ۱۰ جز بزرگسالان حائز رتبه اول و دوم شدند.
سیده حسنا هاشمی در رشته حفظ جز ۳۰ حائز مقام اول در بین شرکت‌کنندگان زیر ۱۶ سال شد و رتبه‌های اول و دوم در رشته حفظ ۵ جز بزرگسالان به ترتیب به زهرا خسروانی و خدیجه نیک‌منش رسید و نیز زهرا اعتمادی توانست مقام اول حفظ جز ۳۰ در بخش بزرگسالان به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه پیدا کند.
هادی سلیمانی توانست حائز رتبه اول رشته حفظ ۵ جز بزرگسالان را به‌دست آورد و رتبه نخست رشته حفظ ۱۰ جز در بخش بزرگسالان به میلاد میگلی رسید و همچنین سیدمجتبی هاشمی و محمد استواری در رشته حفظ جز ۳۰ بزرگسالان به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدند.
ابوالفضل شیخی‌فرد در رشته اذان زیر ۱۶ سال حائز رتبه اول مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه در بوشهر شد.
رتبه‌های اول و دوم رشته حفظ جز ۳۰ زیر ۱۶ سال به ترتیب به حسین حیدری و محمدرضا احمدی رسید و همچنین نیز در رشته اذان بالای ۱۶ سال به ترتیب مسلم داوودی‌نژاد، عبدالرحیم ایرج‌پور و عباس میمدی موفق به کسب مقام اول تا سوم این رشته قرآنی شدند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group