جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

آئین تکریم و معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر با حضور مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی کشور برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، آئین تکریم و معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر پنج شنبه شب با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی بهزیستی محله امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار شد.

razavi b 1
مدیر مرکز خادم یاری و کانون‌های خدمت رضوی کشور در این آئین، اظهار کرد: کار خادمیاری یک کار تشکیلاتی رسمی و جهادی در ارائه خدمات در راستای محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ و معارف رضوی است.
مهدی رضوی‌کیا با بیان اینکه کارها و سایر فعالیت‌های خادمیاری باید دارای اثرگذاری عمیق معنوی و زیرساختی عرفانی باشد، افزود: شبکه خادمیاری یک شبکه خودکفا با استفاده از ظرفیت‌های خیریه مردمی و اجتماعی در سایر نقاط شهری و روستایی کشور است.

razavi b 1
رتبه اول بوشهر در پنجمین رزمایش مواسات کشور
مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی کشور در ادامه با اشاره به اینکه بوشهر عملکرد بسیار خوبی در شبکه‌سازی خادمیاری بنا به نسبت جمعیتی دارد، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در برنامه پویش مهربانی و مرحله پنجم رزمایش مواسات مؤمنانه کشور رتبه اول را کسب کرد و همچنین بوشهر در شبکه‌سازی پویش خانگی قرآن رضوی و پویش لوازم تحصیلی رتبه خوبی در کشور نسبت به سال ۱۴۰۰ داشت که این پیشرفت به یمن وجود ساحت حضرت ثامن الحجج (ع) است.

razavi b 1
فعالیت بیش از ۱۵۰ هزار نفر خادمیار در شبکه کانون‌های رضوی
رضوی‌کیا بیان کرد: نزدیک به ۴ هزار کانون‌های خدمت رضوی طی ۲۰ فرایند نظام‌مند با عضویت ۱۵۶ هزار نفر خادمیار در بخش‌های بانوان و خانواده، سلامت، اشتغال، زیارت، قرآنی، کتاب و کتابخوانی، مشاوره، حقوقی، تربیت بدنی، نوجوانان و جوانان، فرهنگی و تبلیغی، محصولات هنری، علمی، شعر و ادبیات فارسی مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی هستند.
در این مراسم طی احکامی از خدمات فرید محبی، مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی بوشهر تقدیر و مهران خوردبین‌مقدم به عنوان مدیر جدید این مجموعه رضوی منصوب و معرفی شد./ مهر

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group