پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بخش سعدآباد دشتستان با حضور فرماندار و دیگر مسئولین محلی و شهرستانی برگزار شد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان عصر روز پنج شنبه 13 بهمن ماه در این آیین ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین واقعه دوران معاصر و جزو 5 انقلاب کبیر عالم است که پس از ۴۴ سال مقتدرانه و با صلابت در میدان حضور دارد و با وجود تمام دشمنی ها رو به پیشرفت و تحول ساز بوده است.
احمد بنافی، دهه فجر را فرصتی برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام دانست و ابراز داشت: امروزه جنگ دشمنان به صورت ادراکی، شناختی، روایی و رسانه ای است بطوریکه افکار عمومی و باورهای ما بخصوص در نسل های جوان را با روایت های غلط مورد هدف قرار داده است.
وی بخش مهم جنگ ترکیبی دشمن را به خطر انداختن معیشت مردم و ناتوان جلوه دادن نظام عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم از طریق خدمت رسانی به مردم و جهاد تبیین این نقشه های شوم را خنثی کنیم.

perojeh sadabad d 1
فرماندار دشتستان گفت: امروز ما در اوج قله های افتخار و عزت هستیم که همه محصول هدایت رهبر فرزانه ای است که نقشه های دشمن را شناسایی و مسیر را برای ما هموار میسازد و با جهاد تببیین ما را به آینده امیدوار می کند.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در اولویت قرار دارد، افزود: ایام الله دهه فجر بهترین بهانه برای نشان دادن این است که بگوییم ما نسبت به مردم بی تفاوت نبوده و مرد میدان و پای کار هستیم.
فرماندار دشتستان با تاکید بر تقویت حوزه آموزشی در شهرستان و بویژه در بخش سعدآباد گفت: روند توسعه آموزش و پرورش از این دهه آغاز شده و تمام تلاش خود را برای پیشرفت و جمع آوری مدارس کانکسی در دشتستان تا پایان سال 1402 به کار می گیریم.
بنافی با بیان اینکه دشتستان در حوزه آموزش مظلوم واقع شده، افزود: ۵۷ مدرسه تخریبی در سطح شهرستان وجود دارد که قصد داریم تمام تلاش و توان خود را در حوزه آموزش به کار بسته تا در ۴ سال آینده شاهد توسعه و یک شرایط ایده آل در این حوزه باشیم.
فرماندار دشتستان از بهسازی و تعریض تمام محورهای مواصلاتی شهرستان دشتستان طی 4 سال آینده خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی راه بین روستایی دهقاید به نظراقا و سعدآباد آغاز میشود که تا سال اینده تکمیل و ایمن سازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان بر روی ریل توسعه قرار گرفته، ابراز داشت: در شهرستان بواسطه حضور مدیران و دستگاه های اجرایی و همدلی و هم افزایی شاهد جهش عمرانی و اقتصادی هستیم.
بنافی به بخش کهن و با قدمت سعدآباد و پروژه های افتتاحی و اجرایی دهه فجر در این بخش اشاره کرد و گفت: امروز پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر روستای نظرآقا در ۳ فاز به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای سنگ فرش، پیاده رو و بلوار خروجی این روستا به مساحت یکهزار متر مربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و اجرای سنگ کانیو و پیش ساخته وسط معابر روستای نظرآقا جهت دفع آب های سطحی با مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان افتتاح می شود.
وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال آب خیرآباد - سربست با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال با هدف آبرسانی به ۹ روستا، احداث دیوار حفاظتی دره شیر بادامک، تلخ آب و بلوار شهدای وحدتیه با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال و اجرای بلوار شهدای سرقنات با زیربنای 1800 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز خواهد شد.
فرماندار دشتستان به افتتاح دفتر شورای اسلامی شهر وحدتیه اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی مدرسه نبوت روستای جرّه وسطی با هدف حذف مدارس کانکسی شهرستان دشتستان آغاز می شود تا زمینه رشد و تعالی فرزندانی در طراز انقلاب در این مدرسه رقم بخورد.

افتتاح پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر روستای نظرآقا در ۳ فاز

perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1

آغاز عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال آب خیرآباد - سربست با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال

perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1

افتتاح دفتر شورای اسلامی شهر وحدتیه

perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1

احداث دیوار حفاظتی دره شیر بادامک، تلخ آب و بلوار شهدای وحدتیه با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال

perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1

کلنگ زنی مدرسه نبوت روستای جرّه وسطی

perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1

اجرای بلوار شهدای سرقنات با زیربنای 1800 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان

perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1perojeh sadabad d 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group