پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

معاون مشارکتهای بهزیستی استان بوشهر از کلنگ زنی مسکن ۲۴ واحدی خانواده های دو معلولی بهزیستی دشتستان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، جلسه هم اندیشی مسکن دو معلولی با حضور معاون مشارکتهای مردمی اشتغال بهزیستی استان بوشهر، کارشناس انجمن خیرین مسکن ساز استان و خانواده دارای عضو دو معلولی با تلاوت آیات از قرآن مجید در سالن اجتماعات اداره بهزیستی دشتستان برگزار شد.
علیرضا هوشیار معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر نقش مسکن را نسبت به بقیه مسائل ارجع دانست و گفت: بهزیستی تمام تلاش خود را جهت صدور پروانه کلنگ زنی و احداث انجام گرفته و مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان بلاعوض جهت عزیزان خانواده عضو دو معلولی انجام داده و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان وام هم به این عزیزان پرداخت خواهد شد.

dashtestan behzisti 1
وی افزود: پروژه ۲۴ واحدی خانوار دارای دو معلول در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد. این پروژه دو بلوک ۴ طبقه ای ۱۲ واحدی انشاالله در ۱۸ ماه بعد به این خانواده ها تحویل داده خواهد شد علیرضا.
هوشیار بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های بهزیستی استان برای خانواده‌های دارای دو معلول در شهرهای دیلم و گناوه خواهد بود.
مهندس یزدان شناس کارشناس انجمن خیرین استان در رابطه با پروژه ۲۴ واحدی مسکن خانواده‌های دارای دو معلول گفت: این پروژه در در جای مناسبی از شهر برازجان قرار گرفته که دارای دو بلوک چهار طبقه ای که هر بلوک دارای واحد بوده و سند آن دولتی است.

dashtestan behzisti 1
وی ادامه داد: کارهای مربوط به پروانه و بسیاری کارهای اداری آن انجام گرفته و ماه بعد تحویل به این خانواده ها تحویل داده خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی بهزیستی دشتستان، یزدان شناس در رابطه با پروژه ۲۴ واحدی مسکن خانواده‌های دارای دو معلول گفت: این پروژه در در جای مناسبی از شهر برازجان قرار گرفته که دارای دو بلوک چهار طبقه ای که هر بلوک دارای ۱۲ واحد بوده و سند آن دولتی است و کارهای مربوط به پروانه و بسیاری از امورات اداری آن انجام گرفته است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group