پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: پس از درخواست های مردمی درخصوص عدم پوشش مناسب در روستای محمد آباد سایت همراه در این روستای از توابع شهرستان دشتی ایجاد شد.

به گزارش دیارجنوب، علی سملیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از درخواست های مردمی درخصوص عدم پوشش مناسب در روستای محمد آباد و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل و با ایجاد سایت همراه در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف شد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: محمد آباد، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۶۸۷ خانوار و جمعیت ۲ هزار و ۲۵۶ نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستای بوحیری با ۳۲۸ خانوار و جمعیت هزار و ۷۰ نفر نیز تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته است.

samaliyan ertebatat
سملیان اظهار کرد: سایت محمد آباد با تکنولوژی 3G / 4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می تواند سبب توانمندسازی و تاثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.
وی یادآور شد: ICT در روستا منجر به توانمندسازی درابعاد گوناگونی چون آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می شود.
مدیرکل ارتباطات استان بوشهر، هدف این اداره کل را مرتفع کردن مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و همچنین فناوری اطلاعات نقاط محروم و بروزرسانی اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اعلام کرد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group