جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

استاندار بوشهر از جذب ۶.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در حوزه صنعتی و گردشگری در استان بوشهر خبر داد و بر لزوم تسهیل شرایط صادرات کالاهای تولیدی استان تاکید کرد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده در نشست با مسئولان استان بوشهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار داشت: توسعه حوزه گردشگری در استان بوشهر با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در دستور کار مدیریت استان قرار دارد و با وجود مشکلات اعتباری و اقتصادی، نتایج خوبی گرفته‌ایم.
وی افزود: جذب سرمایه گذاران معتبر داخلی و خارجی در بخش خصوصی از راهکارهای رونق تولید و شکوفایی اقتصادی استان است و با معرفی مزیت‌های جذاب استان، سرمایه گذاران را وارد استان می‌کنیم.

m ostandar
استاندار بوشهر از جذب ۶.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در حوزه صنعتی و گردشگری در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: ۳ طرح بزرگ با سرمایه گذاری ۶.۵ میلیون دلار توسط سرمایه ‌گذاران خارجی در بخش صنعتی و همچنین گردشگری در استان اجرایی شده که امیدواریم تکمیل و راه‌اندازی شوند.
محمدی زاده تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا و همچنین تسهیل شرایط صادرات کالاهای تولیدی استان از اقدامات حمایتی مدیران استان بوشهر به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: ۱۳۲ طرح در حوزه کشاورزی از تسهیلات تبصره ۱۸ با سود پایین و بازپرداخت طولانی بهره‌مندی شده‌اند.
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ محمدی زاده گفت: همچنین ۴۴ طرح گردشگری و ۳۱ طرح دانش بنیان نیز از این تسهیلات برخوردار شدند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group