پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ضمن عذرخواهی از رانندگان گفت: چاله‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر در جاده های استان بوشهر بزودی ترمیم می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم اخترشناس ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی بارندگی‌های اخیر و تداوم آن، نشست‌های جزئی و ناهمواری یا چاله‌هایی در برخی محورهای استان بوشهر رخ داده است گفت: ضمن عذرخواهی از هم استانی‌ها خصوصاً کاربران و رانندگان عزیز، ترمیم این چاله‌ها به وسیله همکاران در همه محورها شروع و از ابتدای هفته آینده با بهتر شدن شرایط آب و هوایی تسریع می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: نیازمندی‌های لازم برای ترمیم این ناهمواری‌ها تأمین شده تا شاهد رفع مشکل و رضایت رانندگان باشیم.

akhtarshenas
وی ضمن توصیه رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی در شرایط بارانی بیان داشت: در شرایط جوی که جاده‌ها لغزنده هستند، سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب، در انجام سفری ایمن کمک می‌کنند که امیدوارم رانندگان عزیز با رعایت نکات ایمنی سفر را برای خود و همراهان تلخ نکنند.
اخترشناس با اشاره به طرح راهداری زمستانی در بوشهر یادآور شد: در این طرح ۱۶۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری استان مشارکت دارند و خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در راه‌های استان رخ نداده است.
وی در پایان با اشاره به فعالیت شبانه روزی اطلاع رسانی راه‌ها با شماره ۱۴۱ اظهار کرد: پایگاه گویای اطلاع‌رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان مرکز، آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group