پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش ۱۳ درصدی کلاهبرداری در ۱۰ ماهه گذشته سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ جوشن سهرابی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: مقابله جدی با کلاهبرداران و دستگیری افراد تحت تعقیب این جرم، از اولویت‌های مهم مأموریتی پلیس آگاهی آستان به شمار می رود.
وی افزود: طی ۱۰ ماه سال جاری و با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق و همکاری مردم استان، ۹۹ درصد جرائم کشف شده و تشدید اقدامات مقابله ای و دستگیری کلاهبرداران حرفه ای منجر به کاهش ۱۶ درصدی وقوع این جرم شده است.

dastgiri1
رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون شیوه و شگرد کلاهبرداران در ارتکاب جرائم به شکل فروش مال غیر، قول، گرفتن وام با اخذ وجه نقد، پرداخت جایزه با کشاندن شهروندان به پای دستگاه خودپرداز و خالی کردن وجوه داخل کارت عابر بانک با روش اغفال و کلاهبرداری است.
سهرابی عنوان کرد: انتظار می رود شهروندان با رعایت ضوابط و مقررات در انجام معلامات و انجام بررسی دقیق و استعلام از دستگاه های ذیربط قبل از انجام هر گونه معامله و دادوستد و خودداری از رفتن با پای دستگاه خودپرداز برای پرداخت جایزه، در کنترل و مهار وقوع کلاهبرداری با پلیس همکاری و شرایط مطلوب تری ایجاد شود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group