سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر کل اعتبارات مصوب عمرانی استان را ۲۷ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال دانست و گفت: در ۹ ماه امسال بیش از ۳۰ درصد این اعتبار برای اجرا طرح‌های عمرانی به میزان ۸ هزار و ۳۶۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش دیارجنوب، رسول زارعی روز پنجشنبه با اشاره به اعتبارات هزینه‌ای استان در سال جاری اظهار داشت: اعتبارات مصوب هزینه‌ای استان بوشهر در سال جاری شش هزار و 248 میلیارد ریال و از این میزان 4 هزار و 612 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
وی میزان تخصیص اعتبارات هزینه‌ای نسبت به مصوب را 73.5 درصد در 9 ماه امسال دانست و گفت: مصوب اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر در سال جاری 21 هزار و 402 میلیارد ریال و در 9 ماه امسال 3 هزار و 752 میلیارد ریال آن به میزان 17.5 درصد محقق شده است.

etebar omrani
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر کل اعتبارات مصوب عمرانی استان را 27 هزار و 650 میلیارد ریال دانست و گفت: در 9 ماه امسال بیش از 30 درصد این اعتبار برای اجرا طرح‌های عمرانی به میزان 8 هزار و 362 میلیارد ریال پرداخت شده است.
زارعی یادآور شد: سهم تخصیص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در استان تاکنون بسیار کم بوده و انتظار می‌رود تا پایان سال این اعتبار افزایش یابد.
وی به سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: 3 طرح گردشگری و صنعتی در 9 ماه امسال با 6.5 میلیون دلار در استان اجرایی شده که تاکنون نیم درصد از این میزان سرمایه‌گذاری خارجی جذب و ثبت شده است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group