جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه شده است.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه 5 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی در دشتستان تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌ایم و به صورت مستمر پیگیر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در این شهرستان هستیم.
وی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان را یکی از مهمترین پروژه‌های حوزه سلامت در شهرستان دشتستان عنوان کرد و ادامه داد: تسریع در تکمیل این پروژه یکی از مطالبات بحق مردم در شهرستان دشتستان است.

namayande e rezaei
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جلسه‌ای که با معاون توسعه وزیر بهداشت داشتم موضوع بیمارستان ۱۷ شهریور و پروژه‌های بهداشت و درمان دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به وعده وزیر بهداشت برای کمک به تقویت حوزه سلامت در دشتستان افزود: با همراهی برخی دوستان در سازمان برنامه و بودجه و نیز وزارت بهداشت پس از سال‌ها پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور شده است.
رضایی تاکید کرد: برخوردار شدن این بیمارستان از ردیف بودجه اتفاق مبارکی است و باید تلاش کنیم تا اعتبارات آن به اندازه کافی گذاشته شود.
وی در ارتباط با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر نیز بیان کرد: در گفتگو با مدیران ارشد نهاد ریاست جمهوری در مورد اشکالات و آسیب‌های سفر اول رئیس‌جمهور به استان صحبت کردیم و تاکید شد که سفر بدون دستاورد می‌تواند به ضد خود تبدیل شود و بهتر است که یک ارزیابی دقیق در مورد قول‌های سفر پیشین داشته باشند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group