چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

فرماندار دشتستان به استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه فرهنگی تاکید کرد و گفت: تبیین عملکرد نظام در دهه فجر ضروری است.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی فرماندار شهرستان روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروزه در موضوعات مرتبط با فرهنگ باید از نقطه نظرات جوانان استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود: مسئولین فرهنگی با تحقیق، بزرگان و مفاخر شهرستان نظیر آیت الله مجاهد برازجانی را به افکار عمومی معرفی کنند و با برنامه‌ریزی بلند مدت، همایش‌هایی در باب معرفی آن بزرگان در چگونگی زندگی کردن، خوانش، تفکر در روش و منش آنها ویژه جوانان برگزار شود.

farmandari dash
احمد بنافی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه در دوره جنگ روایت‌ها هستیم، خواستار توجه جدی به منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و انجام جهاد تبیین توسط تمامی دستگاه های اداری شهرستان شد.
وی خواستار تبیین عملکرد نظام در مقابله با القای ناکارآمدی نظام توسط دشمن شد و افزود: با توجه به هجمه‌های زیاد دشمن علیه ايران اسلامی باید امسال برنامه های دهه فجر را متفاوت تر از سال های قبل برگزار کنیم و تبیین عملکرد نظام در مقابله با القای ناکارآمدی نظام ضروری است.
بنافی در پایان یادآور شد: فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرفیت‌ها و نخبگان فرهنگی در روستاها و شهرهای شهرستان را شناسایی کند و جهت پیشبرد برنامه‌های فرهنگی از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group