پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وقوع بارش‌های پراکنده باران و گاهی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، غالباً در مناطق جنوبی و مرکزی استان تا اواخر وقت پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، حسین مستانه دوشنبه ۳ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با فعالیت سامانه بارشی و افزایش پوشش ابر، در برخی ساعات، وقوع بارش‌های پراکنده باران و گاهی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، غالباً در مناطق جنوبی و مرکزی استان تا اواخر وقت پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.
وی تصریح کرد: از اواخر وقت سه‌شنبه تا پایان هفته، با افزایش سرعت بادهای جنوبی روی دریا، بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

BARESH BARAN
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق مه صبحگاهی. طی امروز و فردا در برخی نقاط غالباً نواحی جنوبی و مرکزی، گاهی بارش پراکنده باران و رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی کرد.
مستانه جهت وزش باد را متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی، با سرعت ۱۰ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و فراساحل مرکزی، در برخی ساعات ۱۴ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت دانست و گفت: ارتفاع موج دریا: ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی و فراساحل مرکزی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.
وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۰۴، جزر دوم ساعت ۱۴:۳۲ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۵ خواهد بود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group