پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان از مجموع چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب دور اول سفر دولت به استان جذب شد.

به گزارش دیارجنوب، محسن پاپری زارعی روز دوشنبه 3 بهمن ماه اظهار داشت: ششمین سفر رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم به استان بوشهر که ۹۳ مصوبه با چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار را داشت.
وی با اشاره به تحقق ۴۳ درصدی اعتبارات مصوب ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان از اعتبارات سفر جذب شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تعهد دو ساله سازمان برنامه و بودجه را ۲ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان معادل ۶۵.۷ درصد محقق شده است.

paparii bodjeh b
وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد تومان تعهدات سال گذشته بوده است خاطرنشان کرد: از این میزان هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان تعهد سازمان برنامه و بودجه بوده است.
پاپری زارعی با اشاره به اینکه ۸۲.۵ درصد از کل تعهدات سازمان برنامه و بودجه از محل اعتبارات سفر استانی دولت به استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ محقق شده است اضافه کرد: ۲۱ درصد از تعهدات سایر وزارت‌خانه‌ها نیز محقق شده است.
وی با اشاره به الحاق ۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان از محل متمم سفر اول به استان بوشهر افزود: هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار بابت تکمیل راه آهن بوشهر از محل تهاتر نفت و ۶۳۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی تصویب شده است.
پاپری زارعی گفت: تصویب ۸۰۰ میلیارد تومان برای بزرگراه کنارتخته – دالکی، ۱۵۰ میلیارد تومان برای سد دهرود، ۱۰۰ میلیارد تومان برای انتقال آب از سد خائیز به نخیلات اهرم، هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای سد دالکی و ۶۵ میلیارد تومان برای استخر و سالن همایش‌های دانشگاه خلیج فارس از محل متمم‌های سفر، مصوب شده است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group