پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مسئول روابط عمومی فرمانداری دشتستان با تاکید بر اینکه مسئولین نباید از رسانه خاصی حمایت کنند، گفت: رسانه های شهرستان همگی با هم برابر بوده و باید در راستای انتقال خبرهای امید بخش به مردم و انعکاس برنامه های دهه فجر کوشا باشند.

به گزارش دیارجنوب، سجاد ستوده نیا روز یکشنبه دوم بهمن ماه در کلاس آموزشی صیانت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: روابط عمومی ها باید عملکردشان را به فرمانداری منتقل کنند.
وی با بیان اینکه فقط روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان عملکردش را بصورت ماهیانه به فرمانداری فرستاده، افزود: انتظار میرود بقیه روابط عمومی ها نسبت به این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.
مسئول روابط عمومی فرمانداری دشتستان با اشاره به اینکه در دهه فجر برنامه ها خصوصا افتتاحیه ها را اطلاع رسانی کنید، ابراز داشت: با توجه به پروژه های خوبی که در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد میطلبد روابط عمومی ها خبرهای امیدبخشی به مردم منتقل کنند.


وی از مسئولین روابط عمومی ها خواست تا بیشتر در زمینه تولید محتوا فعالیت کنند و اذعان داشت: اگر روابط عمومی دستگاه اجرایی در زمینه تولید محتوا در مضیقه بود شخصا میتوانم به او کمک کنم.
ستوده نیا با بیان اینکه مسئولین روابط عمومی ادارات عملکردهایشان را بصورت هفتگی و ماهیانه در قالب اینفوگرافی تهیه و منعکس کنند، بیان داشت: روسای ادارات نشست های خبری برگزار کنند و هیچ بخشدار و دهیاری از رسانه خاصی حمایت نکند همه رسانه ها برابر هستند و هیچ رسانه ای منتصب به فرماندار و بخشدار و مسئولی نیست.
وی تصریح کرد: اگر در دولتهای قبلی رسانه ای منتصب به مسئولی بوده در این دولت چنین چیزی نیست همه رسانه ها با هم برابر هستند و هدف اعتلای نظام است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group