جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون سیاسی فرمانداری دشتستان به برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر امسال تاکید کرد و گفت: مدیری که عملکرد و اقداماتش را انعکاس ندهد جهادی و انقلابی نیست.

به گزارش دیارجنوب، مصطفی بارگاهی روز یکشنبه ۲ بهمن ماه در کارگاه آموزشی صیانت از خانواده و جوانی جمعیت دشتستان اظهار داشت: همه مدیران موظفند عملکرد و اقداماتشان را انعکاس دهند و نشست خبری برگزار کنند.
وی با اشاره به اینکه مدیری که اقدامات و عملکردهایش را منعکس نکند جهادی و انقلابی نیست، افزود: همه اقدامات و برنامه های دهه فجر از جمله افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های بزرگ را با همکاری رسانه ها اطلاع رسانی کنید.
وی با بیان اینکه دهیاریها و شهرداریها مکلفند بخشی از اعتبارات خود را به فرزند آوری اختصاص دهند، بیان داشت: همه نهادها، بخشداریها، دهیاریها و شهرداریها موظفند با همکاری مرکز بهداشت در ترویج فرهنگ فرزند آوری مقداری از اعتبار خود را تخصیص دهند.

kargah jameeiat 1

وی در ادامه ابراز داشت: برگزاری همایش ها و کلاس های آموزشی، تخصیص تسهیلات و ارائه هدیه به خانواده هایی که فرزند سوم به بعد را متولد کرده اند از جمله اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت: یکی از اقدامات دولت در زمینه تولد فرزند و فرزند سوم، تخصیص ملک است و به کسانیکه فرزند سوم به بعد را بدنیا بیاوردند در حوزه مسکن کمک خواهد شد.
بارگاهی اهتمام و پیگیری برنامه های جشن دهه فجر را خواستار شد و بیان داشت: برگزاری ایستگاه های صلواتی، موسیقی فجر و بقیه برنامه ها در این ایام بخوبی توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان انجام شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: درصورتیکه روابط عمومی دستگاهی توان مالی اجرای برنامه ها را نداشته باشد باید از سایر دستگاههای دولتی با ایجاد تعامل فی ما بین کمک بگیرد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group