شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ شناور در یکی از بنادر استان با ۱۲ میلیارد تومان کالا قاچاق خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ یدالله شرفی روز یکشنبه 2 بهمن ماه با اشاره به اینکه مرزبانان در تمام نوار ساحلی استان بوشهر مستقر هستند اظهار داشت: به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی تردد همه شناورها در نوار مرزی خلیج‌فارس مورد رصد و پایش مستمر قرار می‌گیرد و با متخلفان در همه سطوح برخورد می‌شود.
وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر از شناسایی 2 شناور حامل کالای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: در اجرا طرح سراسری مقابله با قاچاق 2 فروند شناور حامل حجم زیادی کالای قاچاق با تلاش مأموران مرزبانی استان بوشهر در اسکله بندر عامری شناسایی و توقیف شدند.

toghif kala
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف انواع البسه، لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی آن و دیگر تجهیزات فاقد هر گونه اسناد قانونی از 2 شناور یاد شده خبر داد و بیان کرد: مأموران مرزبانی در بازرسی از 2 شناور توقیفی، انواع پوشاک، موتورسیکلت پا کشتی، کفش، لوازم یدکی خودرو، تلفن رومیزی، لپ‌تاپ، چرخ خیاطی، موبایل و لوازم جانبی آن و دیگر تجهیزات فاقد هرگونه مدارک و اسناد قانونی و گمرکی کشف کردند.
شرفی ارزش محموله قاچاق کشف شده از 2 شناور یاد شده را 12.2 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در این عملیات 3 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی استان بوشهر تحویل شد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group