جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از فعال بودن ۱۸ پروژه احداث و بهسازی راه روستایی در استان خبر داد و گفت: ۱۹ پروژه در مرحله مناقصه است.

به گزارش دیارجنوب، بهرام اسدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸ پروژه احداث و بهسازی راه روستایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان و طول ۴۵ کیلومتر در دست اجراست که درصد پیشرفت آنها از پنج تا ۹۰ درصد متفاوت می باشد.
وی اضافه کرد: شاخص ترین پروژه فعال راه روستایی استان، محورهای سرچشمه به ریز به طول ۵ کیلومتر و باغان به سرچشمه به طول ۱۳ کیلومتر می باشد.

asfalt rah b
اسدی ادامه داد: امسال برای پروژه های راه روستایی بوشهر تاکنون ۷۵۰ تن قیر دریافت شده و برای اجرای مابقی عملیات نیز به هزار تن قیر نیاز است.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: همچنین ۱۹ پروژه راه روستایی با برآورد اعتبار ۷۰ میلیارد تومان و طول ۱۷ کیلومتر در مرحله مناقصه یا انعقاد قرارداد است.
وی تاکید کرد: احداث و آسفالت این میزان از راههای روستایی استان بی شک تاثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص های توسعه روستایی خواهد داشت.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group