شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرماندار دشتستان از جوانگرایی مدیریتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در دشتستان ۲۵ بانوی جوان در حوزه مدیریتی بکارگیری شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی عصر پنجشنبه در نشست با جوانان گام دوم انقلاب شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به حوزه جوانان یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان بوشهر است و در شهرستان دشتستان نیز نگاه ویژه‌ای به این موضوع داریم.
وی با اشاره به برگزاری ۳۱ نشست با گروه‌ها و اقشار مختلف جوانان در شهرستان دشتستان بیان کرد: قرارگاه جهاد تبیین را در شهرستان دشتستان تشکیل دادیم که بخش عمده این قرارگاه را جوانان تشکیل می‌دهند.

farmandar d enghelabi 1
فرماندار دشتستان از پیگیری دغدغه‌های جوانان این شهرستان به صورت ویژه خبر داد و اضافه کرد: بی‌اخلاقی‌ها در حوزه رفتار سیاسی برخی افراد خودفروخته بسیار قلیل است.
وی با اشاره به حضور ۱۰۰ هزار نفر در راهپیمایی ولایت در دشتستان خاطرنشان کرد: در اوج روزهایی که دشمن در تلاش برای ایجاد اختلاف بود، مردم با حضور گسترده در برنامه‌های دینی و فرهنگی به دشمنان پاسخ منفی دادند.
بنافی بکارگیری جوانان در حوزه مدیریتی را یکی از اولویت‌ها خواند و افزود: در شهرستان دشتستان ۲۵ بانوی جوان در حوزه مدیریتی بکارگیری شده‌اند و ۱۱ بانوی دیگر هم رئیس مراکز بهداشت در شهر برازجان هستند.
وی با اشاره به جوانی بخشداران و معاونین فرماندار و روسای ادارات شهرستان دشتستان تاکید کرد: اکثر دهیاران و روسای دانشگاه‌های ما جوان هستند.
فرماندار دشتستان از ارائه ۲۳۰ کمک‌هزینه ازدواج آسان به جوانان خبر داد و بیان کرد: ‌۳۰ سمن فعال و ۲۰۰ گروه جهادی در شهرستان داریم و هزار و ۳۱۸ فقره وام ازدواج و هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات فرزندآوری نیز پرداخت شده است.

farmandar d enghelabi 1
وی گفت: با همکاری بسیج سازندگی تاکید کردیم که از ظرفیت گروه‌های جهادی برای فعالیت در حوزه‌های اقتصادی و جهادی استفاده شود تا شاهد توانمندی این گروه‌ها باشیم.
بنافی توسعه مسکن در این شهرستان را یکی از برنامه‌های مهم خواند و اظهار داشت: تلاش شده مسکن باکیفیت در اختیار جوانان قرار گیرد که ۲۴۰ واحد به زودی آماده افتتاح می شود.
وی توسعه کارآفرینی و اشتغال از محل تبصره ۱۶ را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: تمرکز ویژه‌ای بر حوزه ‌های ورزش و جوانان، هنر، آموزش و ... در این شهرستان داریم.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group