جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: از دیروز نام‌نویسی برای حضور در آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر که توسط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، علی احمدی‌زاده روز پنجشنبه اظهار کرد: برای دومین سال متوالی، آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر توسط جهاد دانشگاهی استان بوشهر برگزار می شود.
وی افزود: خرداد ماه سال گذشته یکهزار و ۷۵۹ داوطلب برای استخدام در نیروگاه اتمی بوشهر در آزمونی که توسط جهاد دانشگاهی استان بوشهر برگزار شد، شرکت کردند که ۱۸۴ نفر جذب شدند.

azmoon estekhdamii
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: از امروز نام نویسی از دانش آموختگان مرد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های برق، مکانیک، هسته‌ای، فیزیک، مهندسی شیمی، مدیریت و روانشناسی برای استخدام قراردادی ۱۱۰ نفر در شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی آغاز شده و تا ۷ بهمن ماه ادامه دارد.
احمدی‌زاده عنوان کرد: آزمون کتبی استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر توسط جهاددانشگاهی انجام و داوطلبین با مراجعه به آدرس اینترنتی www.hrtc.ir می توانند نام‌نویسی کنند.
رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر یادآور شد: آزمون در ۱۹ اسفندماه امسال انجام و داوطلبین از ۱۶ اسفندماه می توانند کارت ورود به جلسه را از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی دریافت کنند.
وی بیان کرد: یک سری امتیازات ویژه برای داوطلبین بومی به شرط کسب نمره حد نصاب آزمون علمی کتبی در نظر گرفته شده است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group