پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به به هشدار هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی قدرتمند، گفت: اکیپ‌های راهداری استان بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم اخترشناس عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات لازم به منظور کنترل سیلاب احتمالی انجام شده و تجهیزات و ماشین آلات راهداری در نقاط پر حادثه و کوهستانی که احتمال انسداد مسیر در آنها وجود دارد مستقر شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: طی هفته‌های اخیر برای چهارمین مرحله همه مرخصی نیروهای راهداری استان لغو شده و در آماده باش کامل هستند.

akhtarshenas
رصد کامل وضعیت راه‌ها
وی افزود: همه اکیپ‌های راهداری در حالت آماده باش کامل قرار دارند و همه مسیرهای مواصلاتی استان از طریق مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رصد و مورد بررسی مستمر قرار خواهد گرفت.
اخترشناس از رانندگان درخواست کرد که از عبور و مرور در مسیرهای آبرو و توقف در حاشیه پل‌ها و رودخانه‌های فصلی جداً خودداری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل در انسداد مسیرها، از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل منتقل کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.
آماده‌باش ۲۰۰ نیروی راهداری
وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح راهداری زمستانی، ۲۰۰ نیرو، ۱۶۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۱۶ راهدارخانه فعال شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به لغزندگی محورهای ارتباطی استان درپی بارندگی و احتمال ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی، از مردم خواست از سفر غیرضروری خودداری کنند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group