جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار بوشهر با اشاره به جذب ۴ هزار نیروی کاری جدید در پارس جنوبی گفت: هر کدام از جوانان استان که مهارت لازم را کسب کند، تضمینی استخدام می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده در نشست با نخبگان شهرستان دشتی با اشاره به اینکه نیروهای بومی شناخت بیشتری نسبت به مشکلات مردم دارند اظهار داشت: اولویت ما در شهرستان‌ها انتخاب مدیران بومی است و در شهرستان دشتی شاهد تحقق این مهم هستیم.
وی خواستار حضور جوانان با تفکرات مختلف در نشست‌های با استاندار شد و افزود: نباید فقط جوانان از یک‌ تفکر در جلسات حاضر باشند و انتظار دارم در جلسات آینده در شهرستان‌ها، جوانان با تفکرات و دیدگاه‌های مختلف را ببینیم.

ostandar mohamadi b
استاندار بوشهر بر لزوم همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید و خاطر نشان کرد: برای رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی، باید سرمایه گذاران توانمند جذب شوند و شهرستان دشتی در زمینه معادن و همچنین کشاورزی، ظرفیت بی‌نظیری دارد که باید سرمایه گذاران در این بخش‌ها ورود کنند.
محمدی زاده خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای جوانان بومی شد و گفت: پارس جنوبی اکنون بیش از ۴ هزار نیروی کاری متخصص نیاز دارد که باید با افزایش دوره‌های تخصصی، نسبت به فراهم شدن زمینه جذب جوانان اقدام شود.
وی یادآور شد: در رشته‌هایی که پارس جنوبی اعلام کرده، هر کدام از جوانان استان، آموزش دیده و مهارت پیدا کنند، اشتغال تضمینی دارند و ما این‌ تعهد را از نفت گرفته‌ایم.
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی زاده خواستار گسترش جهاد تبیین شد و اضافه کرد: همه اعم از مردم و مسئولان، موظف هستند نسبت به بیان خدمات ارزشمند نظام اسلامی، تبیین کنند و در شرایطی که دشمنان بشدت علیه نظام، جنگ رسانه‌ای راه انداخته‌اند، جهاد تبیین ضروری است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group