جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از مجموع مدیران کل این استان فقط تعداد ۵۴ نفر تغییر نیافته‌اند که اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات چهارشنبه ۲۱ دی در نشست شورای مشورتی نیروهای انقلابی در استان بوشهر اظهار کرد: در انتصاب مدیران تاکنون از ۱۳۰ مدیر کل در استان فقط تعداد ۵۴ نفر تغییر نیافته که این موارد هم با دقت و کارشناسی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه باید در قالب جهاد تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بیان کرد تا قدر داشته‌های خود را بدانند، تصریح کرد: امروز ملت ایران باید در برابر این فتنه‌ها هوشیار باشند و نگذارند دشمنان به اهداف شوم خودشان دست پیدا کنند. پورات اضافه کرد: یکی از نیازهای امروز ما در کشور گسترش فرهنگ متعالی اسلام و معارف ناب انقلاب اسلامی در راستای مقابله هوشمندانه با تهاجم دشمنان ایران اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در همین زمینه باید در استان بوشهر با مقابله دور اندیشانه با بهره مندی از حضور نخبگان متخصص، متعهد، متدین و دغدغه‌مند به ویژه جوانان انقلابی که دارای روحیه جهادی هستند، در برابر بمباران تبلیغاتی دشمن و همچنین دفاع از محرومان و مستضعفان به عنوان یکی از اصول بنیادین انقلاب اسلامی با قدرت فعالیت و ایستادگی کرد.

porat m ostandari
پورات گفت: ما باید در راستای ایجاد اشتغال و بهره‌مندی از جوانان به حمایت از تولید و رفع موانع به همراه جذب سرمایه گذار در استان تلاش و فعالیتی جهادی داشته باشیم و این شیوه به طور قطع روند توسعه‌ای و اشتغالزایی در استان بوشهر را روان و سرعت می‌دهد.
وی ادامه داد: در همین زمینه با اقدامات و پیگیری‌های جهادی مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری که در بخش‌های مختلف نظیر شیلات، کشاورزی و بخش خصوصی و به خصوص حوزه نفت و گاز در استان صورت گرفته و با تربیت نیروی انسانی کارآمد گام‌های موثری برای استان به لحاظ کاهش نرخ بیکاری برداشته می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در همین ارتباط در سال جاری با پیگیری‌های استاندار بوشهر بالغ بر ۲۳ هزار ۸۰۰ نفر شغل در استان ایجاد شده است.
پورات با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی بخش حمل و نقل در استان بوشهر افزود: در سفر دوم رئیس جمهور به استان، ۲۰۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه‌های مختلف برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی که مهمترین آن‌ها در بخش نفت، گاز و پتروشیمی است.
وی اظهار کرد: به طور قطع امید به یافتن شغل و تقویت فرهنگ کار یک مزیت است و مسئولان استانی باید با تقویت فرآیندهای مهارت آموزی، تربیت نیروی استانی و حمایت از کسب و کارها و بخش خصوصی بتوانیم از این ظرفیت استفاده و روند کاهشی نرخ بیکاری را در استان تداوم بخشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در مدت اخیر طی نشست‌هایی که با نیروهای انقلابی، نخبگان و فرهیختگان متخصص در استان داشتیم شاهد فعالیت‌های مختلف جهادی، علمی-آموزشی و فرهنگی در استان بوده ایم که برکات زیادی در این مدت داشته و در حوزه‌های گوناگون دستاوردهای مطلوبی حاصل شده و امیدواریم با وحدت همدلی بی نظیری که در استان بوشهر شاهد هستیم این روند توسعه و ادامه یابد.

/

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group