پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان‌های استان بوشهر به منظور برنامه‌ریزی و آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با موج هشتم کرونا در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر احمد یزدان پناه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع سویه جدید، هم استانی‌های عزیز باید همچون قبل با انجام واکسیناسیون، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک، خدمتگزاران خود در حوزه سلامت را یاری کنند.
وی بابیان اینکه عدم تکمیل واکسیناسیون، فصل سرما و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از جمله موارد زمینه‌ساز آغاز موج هشتم این بیماری بوده است افزود: با توجه به رفتار متفاوت این ویروس در هر جهش، تجربه دوره‌های قبلی نشان داد که بهترین راهکار برای مقابله با موج‌های متعدد کرونا واکسیناسیون است.

yazdanpanah b
دکتر یزدان پناه با تأکید بر اینکه آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با جهش جدید ویروس کرونا در همه مناطق استان ضروری است افزود: به همه مراکز و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تأمین داروهای مورد نیاز، بستری و اکسیژن‌تراپی دستورات لازم ابلاغ شده است.
وی با اشاره به آغاز و همه‌گیری موج هشتم کرونا در سراسر کشور و آمادگی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای مقابله با کرونا گفت: استان بوشهر به‌تبع دیگر استان‌های کشور گرفتار موج جدید ویروس کرونا خواهد شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر آگاه‌سازی مردم و تشویق آنان به تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی رسانه‌های استان تأکید و خاطرنشان کرد: کلیه مراکز درمانی استان بوشهر برای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان آمادگی لازم را باید داشته باشند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group