چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اعتبارات مصوب عمرانی استان را ۲ هزار میلیارد تومان دانست و گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار استانی به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تخصیص یافته است.

به گزارش دیارجنوب، محسن پاپری زارعی شنبه‌شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مجموع اعتبارات ملی کشور را 254 هزار میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: از این اعتبار 54 هزار میلیارد تومان آن اعتبارات استانی است.
وی با بیان اینکه 200 هزار میلیارد تومان اعتبارات یاد شده دارای ردیف ملی و وزارتخانه‌ای است گفت: 80 درصد اعتبارات یاد شده ملی و 20 درصد استانی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، سهم استان در اعتبارات استانی را 2 هزار میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: از این میزان اعتبار تاکنون 250 میلیارد تومان آن به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تخصیص یافته است.

paparii bodjeh b
پاپری با بیان اینکه تمام ردیف‌های بودجه ملی به تفکیک دستگاه به ادارات و نهادها و دستگاه‌های استان ارسال شده است گفت: استاندار، نمایندگان استان در مجلس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جریان وضعیت بودجه قرار دارند و جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی مدیران استان قرار خواهد گرفت.
وی باتأکید بر جذب اعتبارات ملی برای اجرا پروژه‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر افزود: باید با تلاش دسته‌جمعی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حداکثر بودجه از سرجمع اعتبارات ملی در استان جذب شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر محل اعتبارات استان را ردیف‌های ملی و متمرکز، منابع استانی، ارزش افزوده، و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و شرکت‌ها دانست./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group