جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از دستگیری ۸۰۰ نفر از اغتشاشگران در استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با تأکید بر اینکه نباید در تخصیص بودجه و دیگر اقدامات توسط مسئولین استان بخشی نگری صورت گیرد، اظهار داشت: طی سفر یک‌روزه در دشتستان و دیدار با خانواده شهدا و کارخانه سیمان، پیگیری حقوق و معوقات کارگران انجام شد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در دولت انجام‌شده و نتیجه آن افتتاح پروژه‌های خوب در هفته دولت بود، افزود: راهبرد دشمن ایجاد فتنه در مدت‌زمان‌های کوتاه در کشور است که اغتشاشات اخیر نتیجه بررسی‌های یک سال اخیر آن‌ها بود.
پورات بابیان اینکه امنیت کنونی کشور نتیجه خون پاک شهدای دفاع مقدس و امنیت بوده، ابراز داشت: اقدامات خوبی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در استان انجام شد که نتیجه آن دستگیری ۸۰۰ نفر و زندانی شدن ۳۵ نفر از آن‌ها بود.

edari porat 1
وی تأکید کرد: پرونده افراد دستگیرشده اکثراً ارتباط با ضدانقلاب و سلطنت‌طلبان و برخی هم با موساد ارتباط داشته‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تأکید بر انجام برنامه‌های فرهنگی گفت: بحث شبیخون و تهاجم فرهنگی در حوزه فرهنگ باید بیشتر از قبل کار شود تا دانش آموزان و دانشجویان کشور به شیوهٔ درستی تربیت شوند.
وی بابیان اینکه ۵ شهرستان در استان درگیر اغتشاشات اخیر بودند، اذعان داشت: فرماندار دشتستان با قرار گرفتن در کنار نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اغتشاشات را برطرف کردند.
پورات با اشاره به وجود ۵ ضدانقلابی استان بوشهر در خارج از کشور گفت: این افراد با توجه به اشرافی که به استان بوشهر داشتند اطلاعات تجمع و فراخوان را در مکان و زمان مناسب به اغتشاشگران می‌دادند.
وی تصریح کرد: در این اغتشاشات ۷ لیدر اصلی دستگیر و وضعیت کنونی کاملاً مطلوب است.
اکبر پورات بابیان اینکه دشمن هرگاه که پیشرفتی در کشور حاصل‌شده بیکار ننشسته، ابراز داشت: مردم نباید گلایه کنند که مسئولین درب‌هایشان را بسته و پاسخگو نیستند بلکه باید با تقویت روابط عمومی اقدامات خود را اطلاع‌رسانی کنند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group